בסין, כמו שתנאי החיים ממשיכים להשתפר, אנשים הופכים להיות יותר ויותר מוכנים להשקיע בקישוט הבית. כוח הקנייה הגובר של האנשים מניע את שוק הרהיטים להתפתח בצעדי ענק. משנת 2004 עד 2011, ערך המכירות של סיטונאים וקמעונאים מעל היקף מסוים בתעשייה גדל בשיעור שנתי ממוצע של 31%. בינואר עד נובמבר 2012, הצמיחה הואטה במקצת ל26.3%, עם ערך מכירות שמגיע למאות מיליארדי רנמיניבי
בשוק הרהיטים של סין יש המון מרחב להרחבה. קחו את שוק החלפת הריהוט לדוגמא. על פי נתונים של מפקד האוכלוסין השישי, היו כ 401,520,000 משקי בית בכל המחוזות, האזורים אוטונומיים ועיריות ישירות תחת השלטון המרכזי ביבשת הסינית. בהתבסס על ההנחה שאנשים יחליפו את הרהיטים בבית שלהם פעם אחת בכל 10 שנים, כ -40 מיליון משקי בית מחליפים את הרהיטים שלהם בכל שנה. אם כל משק בית היה מבזבז 1000 רנמיניבי בממוצע, הערך הכולל של שוק החלפת הרהיטים היה סכום של 40 מיליארד רנמיניבי לשנה. יתר על כן, עיור, כמדיניות המובילה של סין לגירוי ביקוש מקומי בשנים הבאות, הולכת לחזק את התפתחותו של שוק הרהיטים.
כיום, מגוון רחב של מוצרים זמינים בשוק הרהיטים של סין והם יכולים בעיקר להיות מסווגים לרהיטים בבית, מלון ובית הארחה רהיטים, ריהוט משרדי, וריהוט מוסדי.
רהיטים בבית: זה מתייחס לרהיטים המשומשים בבתיהם של תושבים עירוניים, כולל ספות, ארונות טלוויזיה, שולחנות וכיסאות, ריהוט למטבח, וריהוט חדר שינה.
רהיטי משרד מתייחסים לשולחנות, כסאות וספריות, בעוד שריהוט למוסדות כולל בעיקר ריהוט ספורט, רפואה וכו'.
צרכנים מהמעמד הבינוני מציבים יותר ויותר דגש על קישוט הבית, 73% מהנשאלים אמרו כי הם מוכנים יותר מתמיד להוציא כסף על רכישה או החלפה של פריטים דקורטיביים לבית. כמו כן, יש למגמות השפעה חזקה על החלטת הקנייה שלהם.
בבחירת ריהוט, מרבית המשיבים מייחסים חשיבות ל" איכות ו-"סגנון", אשר שניהם נותנים דין וחשבון על פחות או יותר אותה מידה של חשיבות. משמעות הדבר היא כי צרכנים מעניקים תשומת לב רבה למגמות ועיצובים. לשם השוואה, "המחיר" חשוב פחות מ"איכות" ו-"סגנון".